Τρίτη, Μαρτίου 01, 2011

Κάθε αρχή και δύσκολη..

   Κάθε αρχή και δύσκολη λένε. Θέλω να κάνω νέα αρχή, μαζί σου -δ-, να ξεφύγω από -π-, να είμαι πάλι χαρούμενη. Πιστεύω ότι μπορείς να με κάνεις να νιώσω αυτό που λένε χαρούμενη και ευτυχισμένη. Συγγνώμη, όμως ευτυχισμένη πραγματικά δεν θα είμαι ποτέ:( Αλλά τουλάχιστον θα μπορέσεις να με κάνεις χαρούμενη, και να μου δώσεις την ψευδέσθηση της ευτυχίας.
   Είσαι τόσο γλυκός:') Έχεις αυτό το όμορφο πρόσωπο, που είναι να το φιλάς όλη την ώρα, έχεις αυτά τα μάτια και εγώ :Υ Και όταν μου πες ότι σαρέσω είπα ''Ναι, θα κάνω νέα αρχή μαζί σου=)''. Την πρώτη φορά που σε είδα σκέφτηκα, hey, you know, this could be something, αλλά δεν το κυνήγησα|:
   Τώρα, σε θέλω:') Άντε να βγούμε και να δούμε τι θα γίνει:ΥΥ

                                                                                            
                                         
                                                 -Σε εσένα μόνο -Δ- =3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου