Πέμπτη, Ιουλίου 21, 2011

~.~

   Μπορεί κανείς να μου πει γιατί θέλω τόσο πολύ να φύγω από εδώ πέρα; Περιμένω πως και πως την Κυριακή που επιτέλους θα ξεκουμπηστώ από το βαρετό πια τόπο που μένω (>.<) και θα πάω διακοπές. Καλά τι διακοπές δηλαδή, αλλά τουλάχιστον θα φύγω! Όχι μακρυά αλλά κάτι είναι και αυτό:). Τα έχω βαρεθεί όλα πλέον, όλα είναι ίδια και απαράλακτα, όλα δήθεν! Βαριέμαι εύκολα. Έχω βαρεθεί το κωλόσπιτό μου, που πρέπει να ανεβοκατεβαίνω όλη την ώρα τις κωλοσκάλες, έχω βαρεθεί το κωλοκέντρο που κάθε φορά που πάω δεν υπάρχει τίποτα καινούριο και συναρπαστικό να κάνω (εκτός άμα είμαι με καλή παρέα). Μα τι σκατά γίνεται εδώ πέρα?! Μπορεί να φταίνε και οι απουσίες που τώρα τελευταία έχουν αρχίσει και αυξάνονται, χωρίς να ξέρω και το γιατί. Δεν με πειράζουν όμως ξέρεις, όχι. Ή καλύτερα όχι όλες. Μόνο η δική σου είναι αυτή που με πληγώνει, που με στιχιώνει καθημερινά.
   You told me everything's gonna be alright. Do you remember? At least, i do. I do remember when you promised me that you'll never leave me, never let me go. I believed you, don't know why, just went with it. Now everything has changed. Finally, i want you to know that i really miss you and i still love you. I'll always love you. You're my angel, remember?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου