Τρίτη, Ιουλίου 12, 2011

HateYouS*

    Ξέρω ότι μου λείπεις αλλά δεν πρόκειται να κάνω κάτι για αυτό. Μου λείπουν οι στιγμές έχουμε περάσει μαζί, τα γέλια μας, ακόμα και οι μαλακίες σου. Όμως ξέρεις κάτι, εγώ δεν πρόκειται να σε παρακαλέσω ποτέ και για τίποτα. Στο είπα μία φορά και ελπίζω να σου άρεσε. Θυμήσου το αυτό γιατί δεν πρόκειται να το ξαναδείς. Σε μισώ πραγματικά. Σε μισώ γιατί εσύ συνεχίζεις μια χαρά τη ζωή σου και γελάς, ενώ εγώ έχω μείνει στάσημη για καιρό. Και δεν λέω ότι φτες μόνο εσύ για όσα έγιναν. Εγώ φτέω που άφησα αυτό να συμβεί. Εγώ φτέω που σε εμπιστέφτηκα τελικά. Λάθος μου. Οκ ρε, όλοι κάνουμε λάθη, κατάλαβέ το! Η ζωή δεν έχει έρθει με οδηγίες και κανόνικα άμα ήσουν σωστός και αληθινός φίλος -όπως βασικά θέλεις να ονομάζεσαι- θα το είχες καταλάβει αυτό!
   Ποτέ δεν περίμενα να με απορίψεις εσύ. Πάντα νόμιζα ότι μόνο εγώ θα σου έλεγα ''Δεν ξέρω, θέλω χρόνο'' και τις γνωστές δικεολογίες. Τώρα όμως έχουν αλλάξει. Μεγάλωσα. Όλοι πιστεύουν ότι είμαι όρημη και ότι πάντα ξέρω πως να τα βγάλω πέρα. Ξέρεις όμως, δεν ξέρω πως να τα βγάλω πέρα αυτή τη φορά και δεν είμαι αρκετά όρημη για να το αντιμετοπήσω αυτό μόνη μου. Θέλω βοήθεια, από φίλους, αλλά και αυτοί..




HateYouS*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου