Τετάρτη, Αυγούστου 03, 2011

Κ*

     Κ* Ένα γράμμα, χιλιάδες συναισθήματα. Το πιο όμορφο όνομα που έχω ακούσει ποτέ μου. Από τα πολύ ελάχιστα ονόματα που αγαπώ τόσο πολύ. Ξέρεις και εσένα σε αγαπάω, πάρα πολύ μπορώ να σου πω. Σε ξέρω τόσο λίγο καιρό και όμως σε αγαπάω! Ναι, ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ. Εσύ. Μακάρι να ήξερες τι σημαίνεις για μένα. Μακάρι να ήξερες ότι όποτε βλέπω το πρόσωπό σου, η καρδιά μου χαμογελάει, εγώ χαμογελάω. Όποτε σε βλέπω είναι λες και σε βλέπω για πρώτη φορά. Θυμάμαι την πρώτη φορά που σε είδα, πέρυσι. Αμέσως χαμογέλασα. Αλλά φέτος, βασικά αυτές τις σχεδόν δύο βδομάδες ήρθαμε πιο κοντά. Δύο βδομάδες, μαζί σου. Τι άλλο θα μπορούσα να ζητήσω! Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ, ξέρεις. Δεν θα ξεχάσω όταν δεν κάναμε και πολύ παρέα και παίζαμε κρυφτό με τα παιδιά και είχαμε κρυφτεί μαζί. Τότε άρχισα να καταλαβαίνω τι σημένεις για μένα. Τότε δεθήκαμε πιο πολύ. Δεν μας βρήκαν και τις 2φορές, χαχα! Επείσης, δεν θα ξεχάσω ποτέ το χαμόγελό σου. Τον τρόπο που παίζαμε στην πισίνα, τον τρόπο που με χάιδευες, τον τρόπο που με έπιασες από την μέση και πήγαμε να φιληθούμε. Τον τρόπο που μου χάιδεψες στα μαλλιά, και χτες το βράδυ αλλά και σήμερα το πρωί. Όλα αυτά είναι πράγματα τόσο καθημερινά, τόσο απλά και μερικές φορές για κάποιους, τόσο ασύμαντα. Αλλά εγώ ΣΑΓΑΠΑΩ. Αλήθεια. Δεν θα ξεχάσω όταν μου ψυθήρισες στο αυτί ''Σαγαπάω πολύ!''. Μπορεί εσύ να το είπες για πλάκα αλλά δεν με νοιάζει. Δεν το πιστέυω αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα το ξεχάσω κιόλας. Όλα μου θυμήζουν εσένα, ξέρεις. Το μόνο που σκέφτομαι εδώ και ώρες είσαι εσύ. Χτες κοιμήθηκα μόνο 6ώρες γιατί σε σκεφτόμουν. (Οι 6ώρες ύπνου είναι πολύ λίγες για μένα. Συνήθως κλείνω δωδεκάωρα!;ρ) Με τρελένει η ιδέα ότι μπορεί να μην σε ξαναδώ για έναν ολόκληρο χρόνο. Εύχομαι να περάσεις Ρέθυμνο και να βρησκόμαστε που και που. Να πηγαίνουμε και μαζί γυμναστίριο που είπαμε, θυμάσε; χαχα!
   Δεν θα μπορούσα να ζητούσα τίποτα καλύτερο. Η γνωριμία μας και όλο αυτό μεταξύ μας ήταν ό,τι καλύτερο μου έχει σημβεί αυτόν τον καιρό. Όλα σκατά. Όλα τα τραγούδια μου θυμήζουν εσένα! Πριν έκλεγα ρε. Είμαι χάλια, με πρισμένα μάτια. Σε θέλω δίπλα μου, θέλω να σε βλέπω. Μάλλον ζητάω πολλά.. Θα πρέπει να σου πω αντίο το Σάββατο. Δεν θέλω να σου πω αντίο ποτέ, ακούς, ΠΟΤΕ! Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τι νιώθω εγώ πραγματικά για σένα. Άμα δεν το νιώθεις δεν καταλαβαίνεις. Όποιος λέει ότι καταλαβαίνει είναι ψεύτης! Ο καθένας που το διαβάζει αυτό θα μπορούσε άνετα να πει ότι είμαι ερωτευμένη μαζί σου. Δεν ξέρω όμως, μπορεί όχι αλλά μπορεί και ναι..

Σαγαπάω Κ*
                    Σε θέλω για πάντα δίπλα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου