Τρίτη, Αυγούστου 23, 2011

:F

  Εντάξει, μου λείπεις. Όλες τις καλοκαιρινές μου αναμνήσεις, ή καλύτερα, τις πιο καταπληκτικές καλοκαιρινές αναμνήσεις μου τις χρωστάω σε σένα. Σε εσένα που μπήκες τόσο ξαφικά στην ζωή μου και την άλλαξες. Την έκανες καλύτερη όμως ξέρεις. Άφησες τα αποτυπώματά σου. Όπως κάνουν οι αληθινοί φίλοι.

                                                            Γιατί να πονάει τόσο;
                                                     Γιατί να είσαι τόσο μακρυά μου;
  
 Θέλω τόσο πολύ να σε δω. Να σε σφήξω στην αγκαλιά μου. Να με πάρεις αγκαλιά, όπως έχεις υποσχεθεί, και τότε ο χρόνος ξαφνικά να σταματήσει και να μείνω για πάντα εκεί, να τα ξεχάσω όλα. Να ξεχάσω όλα τα προβλήματά μου. Τα προβλήματα που δεν μπορώ να τους βρω λύση. Μόνο μαζί σου μπορώ να ονειρεύομαι μακρυά. Μόνο όταν κοιτάζω τα μάτια σου, όταν μου χαμογελάς. Όταν μου χαμογελάς ο κόσμος μου αλλάζει. Βγαίνουν ουράνια τόξα από παντού! Χαμογελάω και εγώ. Και εκεί όπου το βλέπεις αλλά και εκεί που έχει περισσότερη σημασία για μένα αλλά και για σένα, όπως έχεις πει. Όποτε σε βλέπω χαμογελάει η καρδιά μου. Δυστυχώς όμως δεν σε βλέπω και συχνά. Βλέπεις, είσαι τόσο μακρυά.. μόνο από τηλέφωνο μιλάμε. Δεν λέω, χαίρομαι έστω και για αυτό. Χαίρομαι που κρατήσαμε επαφές. Χαίρομαι που είμαι το χαζούλι σου. Χαίρομαι που με στηρίζεις, που είσαι εκεί για μένα, που είμαι το πλασματάκι σου, όπως με είπες ένα βράδυ. Σαγαπάω.






 ΘέλωΝαΈρθειςΝαΣεΔωΚαιΝαΜεΚρύψειςΣτηνΜεγάληΣουΑγκαλιά*
Σαγαπάω10*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου