Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 02, 2011

10*.

   Και φυσικά δεν σε μισώ. Δεν μπορώ να σε μισήσω, με τίποτα. Δεν τα έχω με σένα αλλά με τον εαυτό μου. Μισώ τον εαυτό μου όχι εσένα. Με μισώ γιατί άφησα εκτεθημένα τα συναισθήματα μου και για μάντεψε.. πάλι τα ίδια. Here we go again and again and again. Μου είπες με αγαπούσες και ότι μαγαπάς ακόμα αλλά και εσύ φεύγεις. Το νιώθω. Δεν θέλω να σε χάσω ρε πούστη μου. Είσαι πολύ ξεχωριστός για μένα και το ξέρεις. Μου λες θα είμαι καλύτερα χωρίς εσένα. Όχι δεν θα είμαι. Σαγαπάω. Είπες ότι φέρθηκες σαν μαλάκας. Ναι φέρθηκες γιατί εάν δεν ήθελες να με "πληγώσεις" όπως είπες δεν θα το έκανες αυτό. Θα ερχόσουν. Μου είπες θα ερχόσουν να με δείς. Να μιλήσουμε. Όλα τζάμπα όμως. Όλη η χαρά στα σκατά. Τα είχα σκεφτεί όλα. Από την αρχή μέχρι το τελευταίο βλέμμα μας. Ακόμα και τι θα σου έλεγα, με την σειρά όλα προγραμματισμένα αλλά... άδικα όλα!
   Σαγαπάω γαμώτο μου! "Δηλαδή δεν εννοούσες τίποτα από όσα είπες." είπα μία στιγμή. "Αντιθέτως! Όταν με έχεις ανάγκη θα είμαι εκεί για σένα! Και σε αγαπάω τόσο πολύ που τσακώθηκα με τους γονείς μου για σένα γιατί επέμενα να έρθω..αλλά τελικά δεν θα έρθω και καλύτερα να με διαγράψεις" ήταν η απάντησή σου. Δεν θέλω να σε διαγράψω ρε! ΔΕΝ ΘΕΛΩ. Είσαι τόσο σημαντικός στη ζωή μου, τόσο ξεχωριστός. Είναι πολύ δύσκολο αυτό που μου ζητάς. Δεν μπορώ να το κάνω και δεν θέλω.
   Νομίζω ότι ήξερα βαθιά μέσα μου ότι δεν θα έρθεις, απλά δεν ήθελα να το πιστέψω. Βλέπεις όλο αυτό ήταν τόσο καλό για να είναι και αληθινό ξέρεις..  Σ Κ Α Τ Α.









Μου λείπεις και δεν θέλω να σε χάσω με τίποτα γιατί σαγαπώ πολύ.












ΔενΘαΣεΞεχάσωΠοτέ*
10*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου