Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 21, 2011

18* (Σ)

   "Sometimes you're all i see. Sometimes you're all i feel. You're my hope. You're the day that i awake. You'd be the only chance i'd take."
Σαγαπάω, πολύ. Είσαι ο μόνος με τον οποίο έχω μαλώσει τόσες φορές και ακόμα καταφέρνουμε να είμαστε κάθε φορά μαζί, όπως παλιά. Θέλω να είμαστε και τώρα όπως παλιά αλλά δεν θέλω να γυρίσω και εκεί. Θέλω να προχωρήσω και εσύ να είσαι δίπλα μου, να με στιρίζεις, να με καταλαβαινεις και να με αγαπάς. Αυτό θέλω.

Έτσι είμαστε πάντα, θυμάσαι;
Πάντα ξέρω ότι έχω εσένα δίπλα μου
να με στιρίζεις και να με αγαπάς.
Να ξέρω ότι η αγκαλιά σου
θα με περιμένει όταν δεν είμαι καλά.
Σαγαπάω♥
























Να ξέρεις, ότι και να γίνει, όπου και αν είμαι εγώ θα σε αγαπάω όσο δεν μπορείς να φανταστείς και θα σε σκέφτομαι. Θα σε νοιάζομαι και θα σε λατρεύω! Εάν πάθεις κάτι θα σε σπάσω στο ξύλο, στο υπόσχομαι!♥
Αυτά νομίζω, για την ώρα!:ρ

ΣΑΓΑΠΑΩ*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου