Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 08, 2011

Σ*

     Έχω εσένα. Ναι, έχω εσένα στη ζωή μου. Ξέρω ότι είναι και άλλα άτομα δίπλα μου αλλά εσύ είσαι άλλο. Εσύ είσαι η αδερφή ψυχή μου. Εσύ θα μείνεις δίπλα μου όταν όλοι οι άλλοι θα έχουν φύγει. Το ξέρω. Εγώ θα είμαι δίπλα σου για όλη μου την ζωή. Χτες στα αγγλικά είχαμε έκθεση με θέμα "Ποιές είναι οι ιδιότητες για τον καλύτερο φίλο". Άρχιζα να γράφω έχοντας στο μυαλό μου εσένα. Ξεκίνησα με την φράση "A friend will stand by your side once, or even twice, but a best friend will stand by your side forever." και το έγραφα για εσένα.
    Ξέρεις, θα μπορούσα να κάθομαι και να μιλάω ώρες ολόκληρες για εσένα, για εμένα, για εμάς! Δεν θα το κάνω, όχι τώρα τουλάχιστον. Απλά θέλω να σου πω ότι σχεδόν 9 χρόνια τώρα έχεις ολοκληρώσει πραγματικά τη ζωή μου. Αυτά τα 9 χρόνια ήταν τέλεια, άσχετα αν σου λέω ότι σε έχω βαρεθεί και διάφορα τέτοια. Αυτά τα 9 χρόνια έχουμε μαλώσει, έχουμε νευριάσει, έχουμε γελάσει, έχουμε αγαπηθεί με απλά λόγια! Έχουν έρθει στιγμές που έχω πει "τέρμα, θα σε δείρω. είσαι πολύ ηλίθια." αλλά εξακολουθώ να σε αγαπάω! Δεν θέλω να σε χάσω ποτέ και για κανένα μαλάκα. Πραγματικά δεν ξέρω τι θα κάνω εάν σε χάσω. Και μόνο στην ιδέα φρικάρω.
    Σε αγαπάω και πάντα θα σε αγαπάω. Σε νοιάζομαι και πάντα θα σε νοιάζομαι. Ακόμα και αν έχουμε να μιλήσουμε ένα χρόνο εγώ θα σε αγαπάω, και θα σε σκέφτομαι. Πολλοί λένε ότι με τον "κολλητό" σου πρέπει να μιλάς κάθε μέρα για να είναι πραγματικό "κολλητός" σου. Δεν συμφωνώ! Εάν είναι πραγματικά ο καλύτερος σου φίλος μπορεί να έχεις να τον δεις ένα μήνα και να αισθάνεσαι ότι δεν έχεις να του πεις πολλά γιατί ήδη θα τα ξέρει. Αυτό νιώθω μαζί σου. Φέτος πρώτη φορά έκανα να σε δω τόσο πολύ καιρό. Ενάμισι μήνα σχεδόν. Δεν ξέρω πως άντεξα αλλά το πρώτο που ήθελα να κάνω ήταν να σε σφίξω στην αγκαλιά μου, όπως και έγινε!
    Εγώ θα είμαι εδώ ό,τι ώρα και να με χρειαστείς. Να με πέρνεις αμέσως τηλέφωνο όποτε χρειαστείς. Εγώ θα είμαι εδώ να σου λέω τα λόγια που χρειάζεσαι να ακούσεις.
Όποιος προσπαθήσει να σε πληγώσει εγώ θα είμαι αυτή που θα του σπάσω τα μούτρα. Το υπόσχομαι αυτό. Ρε μαλάκα, ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου