Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 14, 2011

ss*

      Σκατά.
Μου λείπεις. Κάθε βράδυ κάθομαι και σκέφτομαι και λέω στον εαυτό μου ότι θα σου μιλήσω το επόμενο πρωί, και μόλις σε βλέπω ξαφνικά.. τα ξεχνάω όλα! Ξεχνάω τι ήθελα να σου πω, ξεχνάω τι είχε γίνει μεταξύ μας, ξεχνάω όσα έχουμε πει και το μόνο που θέλω είναι να σε σφίξω στην αγκαλιά μου, τόσο μα τόσο πολύ. Εκεί που πάω να το κάνω, κάτι με τραβάει και τελικά δεν το κάνω.
Ξέρω, έχω κάνει πολλά λάθη και το αναγνωρίζω. Έχω ζητήση συγγνώμη, αλλά εάν δεν κάνεις λάθη δεν μαθαίνεις, έτσι πιστεύω. Ότι πιστεύω είναι το σωστό για μένα. Καλά, το θέμα της πίστης δεν το ξεκινάω τώρα γιατί είναι μακάβριο να κάθομαι να λέω εάν πιστεύω στο θεό ή σε οτιδήποτε άλλο και γιατί.
Μου την σπάει που δεν μπορώ να σε έχω δίπλα μου. Τα έχω με τον εαυτό μου, αλλά δεν φταίμε μόνο εμείς οι δύο για όλο αυτό και το ξέρουμε καλά και οι δύο. Τέλος πάντων, εγώ σαγαπάω πολύ περισσότερο από όσο φαντάζεσαι και από όσο δίχνω. Ίσως δεν θέλω να σου δίξω πόσο πολύ σαγαπάω γιατί φοβάμαι. Ναι, φοβάμαι μη φύγεις και μ' αφήσεις μόνη μου. Έχω κολλήσει στο δημοτικό, το ξέρω αλλα αυτή είναι η αλήθεια, τι να κάνω τώρα. Το μόνο που θέλω από εσένα είναι να με καταλάβεις, να είσαι δίπλα μου και να με αγαπάς. Ξέρω ότι μαγαπάς, ίσως πολύ. Το νιώθω. Απλά, τώρα δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να το δίχνεις. Το καταλαβαίνω, δεν έχω πρόβλημα, έχουμε όλη τη ζωή μπροστά μας να μου το δίχνεις και να στο δίχνω και εγώ γιατί θέλω να περάσω όλη την υπόλλοιπη ζωή μου μαζί σου!<3


ΣΑΓΑΠΑΩ.*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου