Κυριακή, Σεπτεμβρίου 25, 2011

You:')

   "A guy and a girl can be just friends, but at one point or another, they will fall for each other. Maybe temporarily, maybe at the wrong time, maybe too late, or maybe forever."
Δεν θέλω να γίνει κάτι τέτοιο, τουλάχιστον όχι τώρα! (είπαμε, στο λύκειο θα τα φτιάξουμε και τότε θα υσχίει το "maybe forever" χαχα:ρ) Δεν θέλω να σε χάσω για μία μαλακία. Βασικά δεν θέλω να σε χάσω για τίποτα αλλά anyway.
Σαγαπάω. Κάθε φορά που μου στέλνει μήνυμα χαμογελάω! Ευχαριστώ πολύ γι αυτό. Είσαι από τους πολύ λίγους που μου φτιάχνουν την διάθεση, ακόμη και με ένα χαμόγελο, με ένα βλέμμα. Με κάνεις να νιώθω.. πολλά πράγματα! Θα είμαι δίπλα σου ότι και αν γίνει, το ξέρεις πιστεύω. Μπορώ να κάθομαι ώρες ατελείωτες και να μιλάω για σένα, ή για εμένα όταν είμαι μαζί σου:)
Σαγαπάω. Είσαι τόσο ξεχωριστός για μένα και για τον καθ' ένα πιστεύω. Ο χαρακτήρας σου είναι ξεχωριστός, άσχετα ότι λες μαλακίες σχεδόν όλη την ώρα! Τις αγαπώ τις μαλακίες σου. Με κάνουν να γελάω. Με έχεις κάνει να γελάω χωρίς σταματημό ακόμη και στη χειρότερη μέρα της ζωής μου. Σ` ευχαριστώ τόσο!

25.9.11
Υποσχέθηκες να μην
μαφήσεις ποτέ ξανά♥












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου