Κυριακή, Απριλίου 01, 2012

Please don't leave..

  Δηλαδή τώρα τί, θα φύγεις;
Όχι, δεν θα σ`αφήσω να φύγεις. Ποτέ. Ποτέ δεν θα φύγεις. Θα είσαι εκεί, στην απέναντι τάξη από την δική μου για πάντα. Σε κάθε διάλειμμα που θα βγαίνω από την τάξη θα βλέπω την μούρη σου και θα κατεβαίνουμε μαζί στην αυλή. Κάθε διάλειμμα θα σε λέω ηλίθιο και εσύ θα με αγκαλιάζεις. Και εγώ να θέλω να σου φωνάξω ότι σ`αγαπάω αλλά να μην μπορώ. Δεν θα με αφήσεις, δεν θα φύγεις.
Δεν έχεις να πας πουθενά χωρίς εμένα. Αφού μ`αγαπάς, δεν θα φύγεις. Μ`αγαπάς έτσι;
  Δεν θα αφήσεις τα όνειρά μας να γκρεμιστούν έτσι. Θυμάσαι τι λέγαμε για το λύκειο ε; Ωραία θα ήταν αν έβγαιναν και στην πραγματικότητα. Θα ήταν σαν ένα όνειρο, το όνειρό μου βασικά. Εσύ και εγώ, εγώ και εσύ. Να σε βλέπω κάθε μέρα, να με αγκαλιάζεις κάθε μέρα, να με φιλάς κάθε μέρα! Και μόνο στην σκέψη, ανατριχιάζω και χαμογελάω ταυτόχρονα. Λέω από μέσα μου "Πο πο μαλάκα, τι γαμάτα που θα 'ταν". Δεν έχει σημασία τί λέω εγώ από μέσα μου ή από έξω μου, σημασία έχει το να μην φύγεις.
  Σε ένα τραγούδι στο youtube έχει ένα σχόλιο και λέει: "Why does friendship get in the way of a relationship, I want to have both with this girl. Damn life is unfair."Αυτός ο τύπος μόλις είπε μία μεγάλη αλήθεια. Πάντα βλέπω τα σχόλια σε κάποιο καταθληπτικό τραγούδι. Δεν το κάνω για να χαρώ με τον πόνο του άλλου, απλά αυτό απαλύνει κάπως τον δικό μου. Σκέφτομαι ότι υπάρχουν και χειρότερα. Της μίας της πέθανε το αγόρι στα χέρια και της άλλης στο νοσοκομείο χωρίς να του πει ότι τον αγαπούσε. Εντάξει, εάν πεθάνεις εσύ θα πεθάνω μαζί σου. Δεν μπορώ μακρυά σου, δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς εσένα.
 
   Το μόνο που σου ζητάω είναι να μην φύγεις, να μην με σκοτώσεις..

1 σχόλιο:

  1. Θα σε απογοητεύσω λίγο αλλά θεωρώ πως κάποια στιγμή όλα φεύγουν κι εμείς πρέπει να είμαστε έτοιμοι για όταν γίνει αυτό.
    Αν κάτι δεν φύγει,σημαίνει πως αξίζει!Ελπίζω πράγματι να το βρήκες αυτό!
    καληνύχτα;*

    ΑπάντησηΔιαγραφή