Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2011

Bye baby:* >.Ι.

     Όλα τσάμπα ρε πούστη ! Όλες οι αγκαλιές, όλα τα λόγια, όλα τα ''σαγαπώ''. Τώρα αποδικνείεται ότι όοολα αυτά δεν σήμαιναν τίποτα, όλα λόγια του αέρα, έτσι για να περνάει η ώρα. Ξέρεις, δεν πειράζει. Δεν είχα μόνο 2-3 άτομα στην ζωή μου. Αυτό, τώρα, με έμαθε να εκτιμώ τους ανθρώπους που έχουν ΑΛΗΘΙΝΗ αξία και είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ  ΦΙΛΟΙ.
    Οι φίλοι είναι τα αδέρφια που επιλέγεις για την υπόληπη ζωή σου. Οι φίλοι είναι τα αδέρφια που θα σε στιρίζουν σε όοο,τι κι αν κάνεις. Οι φίλοι είναι οι άνθρωποι που θα σε ακολουθούν για πάντα, είτε είναι μαζί σου, δίπλα σου, είτε είναι μακρυά. Αλλά και μακρυά να είναι πάντα θα είναι μαζί σου με την σκέψη. Όταν απλά σε σκέφτεται ένας ΦΙΛΟΣ είναι μαζί σου.
   Βλέπετε, τονίζω τις λέξεις αληθεινός, πραγματικος φίλος και φίλος. Αυτές οι λέξεις είναι πολύ δύσκολες να τις βρείς. Άκουμε, κάτι θα ξέρω και εγώ. Μην με βλέπεις έτσι ρε, έχω περάσει πολλά. Δεν με ξέρεις, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙ. Και όσοι πίστευαν ότι ξέρουν τα πάντα για μένα, ήρθε η ώρα να το πω, ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ! Εγώ είμαι αυτή που είμαι και ευτυχώς ή δυστυχώς δεν έχω πει σε ΚΑΝΕΝΑ τα πάντα για τον εαυτό μου, τα πάντα για το τι έχω περάσει, για το τι προβλήματα έχω και άααλλα τόσα. Μόνο ένα άτομο τα ξέρει όοοοολα και πίστεψτε με, είναι η πιο ΑΛΗΘΙΝΗ που υπάρχει πάνω σε αυτόν τον κόσμο ή τουλάχιστον από τα άτομα που ξέρω εγώ.
   Αυτά για σήμερα, ελπίζω δηλαδή=Ρ



P.S.: Αντίο ρε, και να ξέρεις ότι σε αποχερετώ με ψηλά το κεφάλι. Εγώ έκανα αυτό που έπρεπε εσύ όμως ; Τέσπα, τώρα φένεται ποιοί αξίζουν πραγματικά και ποιοί ήταν επιφανειακοί !
 Take care of yourself=)   Byee:')

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου