Παρασκευή, Οκτωβρίου 14, 2011

10'

 Δύο εβδομάδες έχω να γράψω.
14 μέρες. Έχουν γίνει αρκετά αλλά τέλος πάντων..
Όλα έχουν αλλάξει, όλα!
Και πάνε προς την λάθος κατεύθυνση, εντελώς..



Μου λείπεις..
Πολύ.



Πόσο αστείο που όλα αλλάζουν τόσο γρήγορα.. τόσο παράξενα.



Τα πράγματα πάνε συνεχώς προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Δεν πρέπει να γίνονται έτσι τα πράγματα, δεν πρέπει να κάθομαι και να ασχολούμαι μαζί σου, ούτε και εσύ μαζί μου.
Δεν θέλω να ασχολίσε άλλο μαζί μου. Είσαι 18μισό, είμαι 14μισό, δεν πρέπει.
Κάθομαι και ασχολούμαι μαζί σου και εσύ μου στερείς το να ζήσω την ηλικία μου. Θέλω να είμαι με τους φίλους μου, που είναι στην ηλικία μου, που είμαστε όλοι τελείως ανώρημοι και κάνουμε ό,τι μαλακίες μας κατεβαίνουν. Να λέμε μαλακίες χωρίς να σκεφτόμαστε τι θα γίνει μετά, χωρίς να σκεφτόμαστε τίποτα. Τίποτα.
Θέλω εσύ να μην ασχολίσει μαζί μου. Είσαι 18μισό, πας πανεπιστήμιο, μένεις μόνος σου. Δεν θέλω να κάνω αυτό που κάνεις κι εσύ, δεν θέλω να σου στερώ την ηλικία σου. Θέλω να είσαι καλά, με τους φίλους σου. Να είσαι μαζί με παιδιά της ηλικίας σου, να λέτε μαλακίες αλλά και αυτές οι μαλακίες θα κρύβουν μέσα τους την ωριμότητά σας. Θέλω να πηγαίνεις και να πηδιέσαι με όποια θες και σου γυαλίζει το μάτι γιατί είσαι 18μισό. Εάν δεν τα κάνεις τώρα, πότε θα τα κάνεις, στα 40 σου; Θέλω να πας και να την πέφτεις σε όλες αλλά με μέτρο, μην σε περάσουν για μαλάκα. Θέλω να πηδιέσαι με μία και να μην θυμάσαι καν πως την λένε. Να μην με σκέφτεσαι καθόλου, να μην με πέρνεις τηλέφωνο, να είναι σαν να έχουμε να μιλήσουμε από το καλοκαίρι.
"Είναι παράξενη η αγάπη και ό,τι κι αν πω θα λείπει κάτι.
Δε θα σου πω συγχώρεσέ με, απλά τράβα ένα Χι και ξέχασέ με.."
Να μην είχε γίνει τίποτα.
Όλα θα ήταν καλύτερα στη ζωή μου εάν δεν είχε γίνει τίποτα, εάν δεν υπήρχες μέσα μου.
Θέλω να αλλάξω. Θέλω να αφήσω πίσω τον πόνο που μου προκάλεσες. Να αφήσω πίσω εσένα..
Τέρμα, βαρέθηκα να είμαι πάντα εγώ ο μαλάκας που πονάει.
Αλλά όποτε λέω "τέρμα" πάντα κάτι με τραβάει. Είναι η αγάπη μου, ίσως και η δική σου. Μου λείπεις πάρα πολύ.



*Να προσέχεις άγγελέ μου.
Σε αγαπάω με όλη μου τη ψυχή.
Θα είμαι πάντα δίπλα σου, να σε νοιάζομαι.
Καληνύχτα..

2 σχόλια:

  1. Είσαι μικρούλα(δε λέω πως εγώ είμαι μεγαλη,16 είμαι για την ακρίβεια) αλλά μη χαραμιστείς σε έναν μεγαλύτερο.Άλλα θέλει αυτός και άλλα εσύ.Φύγε όσο είναι νωρίς,πριν πονέσεις κι άλλο και κάνε αυτά που κάνουν τα παιδιά της ηλικίας σου,μαλακίες,ανωριμότητες,κλπ.Μη μεγαλώσεις και μην ωριμάσεις από τόσο νωρίς,να χαρείς τα τωρινά σου χρόνια γιατί πίσω δεν θα ξανάρθουν!
    Να είσαι καλά =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή σου!
    Έτσι κι αλλιώς αυτό είχα σκοπό να κάνω και τώρα σιγά σιγά έχω κόψει επαφές...
    Ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή