Σάββατο, Ιουνίου 25, 2011

Εσύ!

      Εσύ, εσύ και τί δεν είσαι για μένα! Εσύ συμένεις πολλά για μένα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Εσύ είσαι η υπέροχη χορεύτριά μου. Θέλω να ξέρεις ότι σ`αγαπάω πολύ. Είσαι η μόνη που όποτε κοιτάξω πίσω μου είσαι εκεί να μου χαμογελάς. Συνχωρείς όλες μου τις μαλακίες γιατί πολύ απλά εσύ ξέρεις πραγματικά ποιά είμαι. Χτες σε είδα που χόρευες. Χόρευες για μένα! Ήσουνα υπέροχη. Ο άγγελός μου έλαμπε μέσα στη λευκή του στολή και μέσα στις πουέντ του. Το χαμόγελό σου ξεχόριζε από χιλιόμετρα μακρυά. Εσύ δεν με είδες όταν χόρευες, δεν ήθελα να με δεις, δεν ξέρω γιατί απλά έτσι απλά δεν ήθελα. Στο τέλος όμως ένιωσα τόσο πολύ περίφανη! Είμαι πολύ περίφανη για σένα. Μέσα στο πρόσωπό σου και στο χαμόγελό σου βλέπω τα όνειρα μου να πραγματοποιούνται! Θυμάμαι χτες το βράδυ μόλις γύρισα σπίτι, ξάπλωσα να ξεκουραστώ. Ξαφνικά, ένιωσα πως πνίγομαι μέσα στο σκοτάδι μου. Άρχισα να κλαίω, να κλαίω με λιγμούς. Σκεφτόμουν πως θα είναι η ζωή μου αν σε χάσω. Πόσο άδεια μπορεί να είναι η ψυχή κάποιου άραγε?!  Δεν θέλω να μείνω μόνη. Δεν θέλω να με αφήσεις ποτέ ακούς, ΠΟΤΕ! Πάντα, όποια ανάμνηση και να θυμάμαι ήσουν και εσύ εκεί, δίπλα μου, να μου δίνεις δύναμη. Εγώ μόνη μου είμαι ένα τίποτα, αλλά μαζί μπορούμε να γίνουμε πολλά! Ακόμα και αν έχεις παράσταση στην άλλη άκρη του κόσμου, εγώ θα γυρίσω την γη ανάποδα και θα είμαι και εγώ σε μία γωνία, εκεί, να σε καμαρώνω. Ξέρω ότι όλα αυτά είναι λόγια που μπορεί να τα πάρει ο αέρας και να εξαφανίσει αλλά εγώ τα εννοώ! Εσύ είσαι η μόνη που ξέρω ότι μπορώ να σε εμπιστευτώ 100%, ξέρω ότι εσύ δεν πρόκειται να με πληγώσεις ποτέ. Κανένα δεν θα αφήσεις να μπει ανάμεσά μας. Θυμάμαι στο δημοτικό που σου άρεσε ένας και σε είχα ρωτήσει άμα προτημούσες να είχες σχέση μαζί του ή να είχες για φίλη εμένα. Χωρίς να το σκεφτείς απάντησες ότι φυσικά προτημάς εμένα γιατί οι φίλοι είναι πολύ πιο συμαντικοί από τα αγόρια. Ξέρω επίσης ότι θα περάσω όλη την υπόλοιπη ζωή μου μαζί σου γιατί έτσι θέλω. Θα κάνω ό,τι γουστάρω ΕΓΩ στην ζωή ΜΟΥ. Και εγώ θέλω να περάσω την ζωή μου στο πλάι σου.
  Σ`αγαπάω υπέροχη χορεύτριά μου*.*        




http://www.youtube.com/watch?v=6tSobMvXjdc&feature=related   

Όταν είστε μαζί μου νιώθω ίκανος δεν με τρομάζει κανένας ύπουλος ύφαλος, δεν πολυμιλάνε, για σας νιώθω περίφανος, τόσο που θα πέθενα και σήμερα ήρεμος. Είμαι ο Iratus και αυτοί είναι οι φίλοι μου. Εμένα οι φίλοι μου είναι το σπίτι μου, και αν πέσει το σπίτι μου κάπου εκεί θα χαθώ, αλλά ποιός μπορεί να προκαλέσει ένα τέτοιο σεισμό?!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου