Κυριακή, Απριλίου 29, 2012

Απλά θυμήσου..

 Πραγματικά θα ήθελα να μου κάνεις κάτι για να σε βρίζω με το δίκιο μου. Γιατί; Γιατί μου το κάνεις αυτό;
Υπάρχει μία διαφορά μεταξύ μας, ξέρεις. Εγώ δεν σου χτυπούσα το ότι "Είμαι καλύτερα χωρίς εσένα". Ούτε μηνύματα σου έστελνα, ούτε σου έλεγα ότι ήθελα να σε αγκαλιάσω όπως παλιά. Εγώ το βούλωνα και περίμενα να μου περάσει. Ούτε περνούσα από δίπλα σου και ούτε καν σε κοίταζα, νομίζοντας πως ήσουν κάποιος ξένος.
Τουλάχιστον είσαι καλά, φαίνεται.
Γύρνα και δεν θα σου πω τίποτα, ούτε θα σου φωνάξω, ούτε τίποτα.
Απλά θέλω να σε αγκαλιάσω όπως τότε, στο κρεβάτι σου, θυμάσαι;
Θέλω να σε νιώσω δίπλα μου, μέσα μου..
Εγώ θα σε περιμένω πάντα όσο και αν αυτό με πνίγει.
Εγώ θα σε αγαπάω πάντα όσο και αν αυτό με σκοτώνει.













Σε όλη μου τη ζωή..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου