Πέμπτη, Αυγούστου 18, 2011

:)

  Ρε δεν ξέρω τι σκατά μου συμβαίνει. Έχουν συμβεί τόσα πολλά στην ζωή μου αυτή την περίοδο και όμως δεν έχω την όρεξη που είχα να κάθομαι να τα γράφω εδώ. Δεν ξέρω τι γίνεται. Μάλλον καμιά αντίδραση του οργανισμού μου. Αντίδραση της ηλικίας. Όμως όσο τα σκέφτομαι τόσο θέλω να τα πω κάπου και πίστεψέ με τώρα, αυτή την ώρα, δεν μπορώ να μιλήσω σε κανένα! Χαχα, είναι μιάμιση το βράδυ και ακούω το  ''Ain't No Sunshine'' του Bill Withers. Δεν ξέρω πως μου ρθε απλά μαρέσει αυτό το τραγούδι. Ξέρω γράφω ένα κουβά μαλακίες αλλά δεν ξέρω τι να γράψω! Να γράψω για σένα Κ* ή για σένα Σ* ; Θα γράψω και για τους δύο τελικά!

Κ* 
 Εσύ Κ* είσαι υπέροχος και σημαίνεις πάρα πολλά για μένα! Σαγαπάω! Είσαι όλα αυτά που ήλπιζα να έβρισκα σε ένα.. φίλο. Ναι, φίλο. Είσαι πάντα εκεί για να με βοηθάς, για να μου δίνεις συμβουλές για την ζωή και να αποτρέπεις να κάνω τις μαλακίες που ίσως είχες κάνει και εσύ. Σε ευχαριστώ για αυτό. Ξέρεις, όλη την ώρα σου λέω ευχαριστώ αλλά το πιο μεγάλο ευχαριστώ στο χρωστάω γιατί μπήκες στην ζωή μου αυτό το καλοκαίρι και μου άφησες τις καλύτερες καλοκαιρίνες μου αναμνήσεις! Μπορεί να μην σε ξαναδώ ποτέ μου αλλά όπως λες και εσύ ο καθένας έχει μείνει με τις καλύτερες εντυπώσεις από τον άλλο! Δεν θα σε ξεχάσω, δεν θα σε ξεχάσω ποτέ! Οπως δεν θα ξεχάσω και τα δύο υπέροχα φιλιά σου. Την στιγμή που με φίλησες, χωρίς να προλάβω να πω κουβέντα. Σ`ΑΓΑΠΑΩ!
Σ*
 Εσύ Σ* ήσουν ο κολλητός μου και για πραγματικές μαλακίες τώρα τελευταία δεν μιλούσαμε. Αλλά ήρθε η μέρα που ονειρευόμουν και μου έστειλες μήνυμα λέγοντας ότι ήθελες να τα ξαναβρούμε. Σαγαπάω. Πάντα σαγαπούσα. Και τότε που σε έβριζα, δεν θυμάμαι όμως γιατί! Μαλακίες θα ήταν;ρ. Και ότι σου έχω πει τα εννοώ. Ακόμα και ότι είσαι μαλάκας. Ξέρεις, ακόμα πιστεύω ότι είσαι λίγο μαλάκας! Αλλά ξέρεις κάτι, δεν θέλω να αλλάξεις γιατί εγώ μαλάκα σε αγάπησα, μαλάκα σε αγαπάω και μαλάκα θα σε αγαπάω, για πάντα! Επείσης, μαλάκα θα σε παντρευτώ! Χαχα, θυμάσαι;! Τι γλυκά που ήταν. Και συγγνώμη όταν σε πρίζω με τις μαλακίες μου, δεν το θέλω απλά ξεχνιέμαι και μιλάω όλη την ώρα. Πρέπει να το ελατώσσω, το ξέρω:$. Αλλά σαγαπάω, και αυτό μην το ξεχάσεις ποτέ, ακούς, ΠΟΤΕ!

   Αυτά είχα να πω νομίζω!
Καληνύχτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου