Παρασκευή, Αυγούστου 26, 2011

10*

    Είπα να (ξανα) γράψω για σένα μιάς και σημαίνεις τόσα πολλά για μένα. Εσένα σ`αγαπάω. Το ξέρεις άλλωστε, στο έχω πει. Και εσύ μου έχεις πει ότι μαγαπάς. Μακάρι αυτό να είναι πραγματικότητα γιατί εγώ είμαι πρόθιμη να κάνω σχεδόν τα πάντα για σένα. Θέλω να είμαι δίπλα σου. Θα είμαι δίπλα σου -όποτε με χρειαστείς. Τώρα είσαι μακρυά αλλά οι λέξεις σου και μόνο με προστατεύουν από όλους αυτούς. Φαντάσου πόσο ασφαλής θα νιώθω όταν θα σε έχω δίπλα μου. Όταν θα είμαι μέσα στην μεγάλη σου αγκαλιά. Είπες δεν θα αφήσεις κανένα να με βλέψει. Είπες δεν θα χαθούμε γιατί σου ομορφένω την ζωή και γιατί θες η ζωή σου να είναι όμορφη. Είπες μαγαπούσες! Αλλά τώρα που είσαι; Τώρα που σε έχω ανάγκη, ναι τώρα, τώρα λείπεις!
   Δεν σε μισώ που λείπεις, όχι. Πως γίνεται να μισώ τον μοναδικό άνθρωπο που με έχει κάνει να νιώσω έτσι έστω και για λίγες μέρες; Ξέρεις, νομίζω ότι αυτές οι μέρες θα γίνουν μήνες και οι μήνες χρόνια γιατί εγώ σε αυτό ελπίζω. Είσαι πολύ ξεχωριστός για μένα, σε νοιάζομαι σε εκτιμάω και προπάντων, ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ πολύ περισσότερο από όσο φαντάζεσαι. Μαζί έχουμε μοιραστεί στιγμές, ωραίες στιγμές, λίγες στιγμές. Στιγμές δύο βδομάδων.
   Μου λείπεις ξέρεις, μου λείπεις πολύ. Ειδικά κάποιες φορές που όλο λέω ότι είμαι μόνη μου. Μου έρχεται να πάρω το πρώτο αεροπλάνο και να έρθω να σε βρω. Να έρθω να σου πω από κοντά όλα αυτά που νιώθω για σένα, και πίστεψε με είναι πολλά, δυνατά και σημαντικά για μένα, ίσως και για σένα, γιατί όχι. Να γίνει όπως στις ταινίες. Να έρθω εγώ και ξαφνικά να με περιμένεις στο αεροδρόμιο. Και μόλις σε δω να νιώσω αμέσως αυτή την χαρά της πρωταγονίστριας, αυτή την αγαπή, αυτή την ολοκλήρωση! Και εσύ να με κρύψεις μέσα στην αγκαλιά σου και να μην πάθω τίποτα. Ο χρόνος να σταματήσει να κυλάει, όλα να σταματήσουν να τρέχουν τόσο γρήγορα. Μόνο εσύ να μπορείς να μου μιλάς, να με αγκαλιάζεις, να με κοιτάς, να με φιλάς..
    Αχ μόνο και να ξερες, μόνο να ξερες!


Σκατά!



                                   "Somehow everything i own smells of you!*"


*Σαγαπάω10*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου