Σάββατο, Σεπτεμβρίου 03, 2011

12*

     Εσένα όμως σε μισώ. Ναι σε μισώ! Με πληγώνει που το λέω αλλά ΣΕ ΜΙΣΩ. Με άφησες και έφυγες όταν σε είχα πιο πολυ ανάγκη. Πως μπόρεσες; Που βρίκες την δύναμη να με αφήσεις τότε; Δεν έχεις τύψεις ρε; Είσαι τόσο αναίσθητος; Ξέρεις τι είσαι, είσαι ένας ψεύτης ένας μαλάκας! Είσαι μαλάκας ρε! Σε μισώ. Σε μισώ που έφυγες. Δεν σε θέλω στη ζωή μου ρε, δεν σε θελω. Είσαι ένας τεράστιος ψεύτης! Τίποτα άλλο. Δεν είσαι τίποτα άλλο για μένα. Ως εδώ ήταν τα κλάματα! Δεν θέλω να σε ξανασκεφτώ ποτέ. Να μην μου ξαναμιλήσεις ποτέ μέσα σε μία φαντασίωσή μου. ΠΟΤΕ.
   Δεν θέλω να έχω καμία σχέση πια μαζί σου, τέλος όλα! Φύγε από την σκέψη μου, φύγε από το μυαλό μου, ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
  







ΣΕ ΜΙΣΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΓΑΠΩ ΜΑΖΙ.









7/6/08*
Η χειρότερή μου μέρα. Η μέρα που σε έχασα*
Καληνύχτα*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου